تبلیغات
تکنولوژی هنرهای گرافیک 3D - تعیین مکان انتشار ذره بر روی قایق

خدا یا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

پیوندهای روزانه

طبقه بندی

صفحات جانبی

نویسندگان

نظر سنجی

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :امید رسیدن
تاریخ:دوشنبه 12 مرداد 1388-12:43 ق.ظ

تعیین مکان انتشار ذره بر روی قایق

تعیین مکان انتشار ذره بر روی قایق
ذره نباید همه سطح قایق را بگیرد. باید آنها را به زیر قایق محدود کنیم.
با زدن دکمه Arc Rotate صحنه به زیر قایق بچرخانید. از مؤلفه فرعی Polygon استفاده نموده و تمامی چند ضلعیهای کف قایق را انتخاب کنید.

 

دکمه Shift+ z را زده تا به نمای قبلی برگردید. به پنجره Particle View برگردید از پارامترهای عملگر Position Object به قسمت Location رفته و از منوی کرکره ای گزینه Selected Faces را انتخاب نمایید. بدین ترتیب وجه های منتخب در قایق به عنوان محل انتشار ذره در نظر گرفته می شود.

 

لغزنده زمان را جابه جا کنید خواهید دید که انتشار ذره از Face انتخابی صورت می گیرد. ولی هنوز به آنها حرکت و نوع انتشار و عمرشان تعیین نشده .

 

داخل پارامترهای عملگر جدید بطرف بالا پیمایش کنید و گزینه Lock on Emitter را فعال کنید خواهید دید که ذره به کف قایق چسبیده است.





نوع مطلب : 3d max