تبلیغات
تکنولوژی هنرهای گرافیک 3D - ایجاد مه و بخار

خدا یا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

پیوندهای روزانه

طبقه بندی

صفحات جانبی

نویسندگان

نظر سنجی

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :امید رسیدن
تاریخ:یکشنبه 11 مرداد 1388-11:42 ب.ظ

ایجاد مه و بخار

ایجاد مه و بخار
در اینجا ذره های مربوط به مه و بخار تحت تأثیر لفافه های فضایی می باشند.
رویداد جدید را تغییر نام دهید و آن را Spawn mist قرار دهید در نهایت یک عملگر Force به این رویداد اضافه نمایید این عملگر را انتخاب نمایید و دکمه By list را زده و گزینه Drag را کلیک کنید و بعد از آن Wind را اضافه نمایید پارامتر Influence را معادل 50 قرار دهید.

 

به روی عملگر Delete داخل رویداد Splash کلیک نموده و گزینه Copy را انتخاب نمایید و در داخل رویداد Spawn mist آن را Paste نمایید.
متحرک سازی را اجرا نمایید می بینید که حاصل کار رضایت بخش می باشد حالا وقت آن است که برای ذره ها شکل و مواد انتخاب کنیم در این قسمت ما شکل مه و بخار را از کره ای که در صحنه داریم استفاده می کنیم و با استفاده از گزینه Opacity میزان شفافیت این اشکال کره که خواهیم ساخت را کم می کنیم به رویداد Splash یک عملگر Shape Instance اضافه می کنیم.
دکمه None را انتخاب نموده و سپس دکمه H از روی صفحه کلید را زده و Sphere را انتخاب نمایید سپس در داخل عملگر Display منوی Type را باز کرده و آن را معادل Geometry قرار دهید.





نوع مطلب : 3d max